پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229070
صفري به کره جنوبي باخت و حذف شد/ يک برنز حاصل تلاش تيم هفت نفره
تاریخ انتشار : 1396/10/30 08:57:43
نمایش : 1560
آخرين نماينده ايران در رقابتهاي گرنداسلم با شکست برابر رقيب کره اي خود از دور مسابقات حذف شد تا پرونده تيم ملي ايران با همان تک برنز سجاد مرداني بسته شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي تکواندو ايران در نخستين دوره رقابتهاي گرنداسلم که از چهار هفته قبل به ميزباني چين در شهر «ووشي» آغاز شده، پنج نماينده در بخش مردان و دو نماينده در بخش بانوان داشت که حاصل تلاش اين تيم هفت نفره، يک برنز سجاد مرداني بود. 

امروز در مرحله چهارم اين مسابقات فرزان عاشورزاده و ابراهيم صفري در وزن ۵۸- کيلوگرم با شکست برابر رقباي خود از دور مسابقات حذف شدند. 

ابراهيم صفري آخرين نماينده کشورمان در اين رقابتها، در اولين ديدار  «جک وولي» از ايرلند را ۲۱ بر ۱۳ شکست داد و سپس برابر «تاي هون کيم» کره اي دارنده نشان برنز بازي‌هاي المپيک ۲۰۱۶ ريو و ۳ طلاي قهرماني جهان علي رغم ارائه يک مبارزه نزديک ۱۶ بر ۱۳ نتيجه را واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد. 

پيش از صفري فرزان عاشورزاده همان دور نخست و در پيکار با «رويدانگ وو» از چين پس از تساوي ۸ بر ۸، با امتياز طلايي نتيجه را به اين رقيب گمنام واگذار کرد و وداع زودهنگامي با مسابقات داشت. 

در هفته سوم اين رقابتها سجاد مرداني موفق به کسب تنها مدال برنز تيم کشورمان از اين رقابتها شد. زهرا پوراسماعيل، ناهيدکياني، ميرهاشم حسيني و ابوالفضل يعقوبي ديگر نمايندگان ايران در اين رقابت ها بودند که توفيقي در کسب مدال نداشتند. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html